-->

Türk Müzik Endüstrisi Deşifre Oldu

Türk Müzik Endüstrisi Deşifre Oldu

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE VE MARKETLERDE NEDEN MÜZİK ÇALINIYOR?

???

Bilinçaltına Yönelik Etkileme Yöntemleri

Amerikayı kuran masonlar

Amerikayı kuran masonlar

Zihin Kontrolü

Zihin Kontrolü

İllüminati Gerçeği

İllüminati Gerçeği

HER DOĞAN ÇOCUK KÖLE OLARAK DOĞUYOR !

        HER DOĞAN ÇOCUK KÖLE OLARAK DOĞUYOR !

Peygamber efendimiz s.a.v buyurdu ki ;Nefsim elinde olan Allah’a yemin ederim ki; bir kul kendi nefsi için arzu ettiğini, komşusu için de istemedikçe iman etmiş olmaz dünyada ki Müslümanlar bu hadis-i şerifi uygulamıyor .
Bu paralarla Müslüman kardeşlerimiz zulum görüyorlar şuan bu metini bile yazarken onların bilgisayarıyla yazıyorum. Birini ararken onların operatörü ile arıyorum. Bir yere giderken onların araçlarıyle gidiyorum.


Bazılarınız diyecektir ben sadece türk malı kullanıyorum “MADE IN TÜRKEY” Yazması türk firmasi olduğuna işaret değildir. Türkiyede üretiliyor ama para yahudiye gidiyor(örnk;falım,danone ) şimdiye kadar NOKİA’ın made ın israel yazdığını gördünüz mü? Göremezsiniz çünkü Siyonist planlı hareket ediyor. Nasıl plan bundan ne gibi bir karı olur diye soracaksınız. Başka ülkelerde üretiyor eğer boykot etmeye kalkarsak o ülkelerin ekonomisi bozulacak işsizlik vs çoğalacak mecbur ülkeler boykotu kaldıracaklar ülkeler arası kriz çıkacak çünkü NOKIA dünya ekonomisini çok büyük etkisi vardır.

Başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum çok sevdiğim değer verdiğim bir abim ile konuşuyoruz babası fast-food işletiyor sordum içecek olarak hangi markayı satıyorsunuz pepsi’yi satıyoruz dedi şaşırdım çok muhafazakar bir insandır babasıda kendiside sordum Yahudi malı olduğunu biliyor musunuz ? cevabı çok şaşırtıcı idi evet ama türkiyede dağıtımını MÜSLÜMANLAR yapıyor. MÜSLÜMANLARIN yapması Yahudi malı değildir anlamına gelmez dedim pepsi’nin acılımını söyledim
(p)ay (e)very (p)enny for (s)trong (İ)srael
HER KURUŞUNU GÜÇLÜ İSRAİL İÇİN ÖDE
ama nafile anlatamadım.kısaca
MÜSLÜMANLAR BİRLEŞMEDİKÇE HER DOĞAN ÇOCUK KÖLE OLARAK DOĞUYOR !

Yzr:Muhammed Emin KARSLI

3 yorum:

  1. araştırdığım bir konunun detaylı araştırmasını yaptıgınıza çok sevindim. pepsi olayı coca cola da var mıdır? bu konuda da bilgi verirseniz sevinirim. coca bildiğiiz üzere uyuşturucu da kullanılan bitki cola ise ibranice de hepsi anlamına yakın bir ifade ediyor. acaba coca cola ile tüm dünyayı uyuşturacaklarını mı ifade etmeye çalışmaktadırlar??

    YanıtlaSil
  2. Selamun Aleykum hayırlı cumalar.Yazıların aslında müslüman alemi için büyük bir tehlike olduğunu gösteriyor.Kendi çapımda illuminatiyle alakalı bi kaç araştırma yaptım ve gördüm ki bunlar heryerde. Bazen bunlar din adamı kılığında, bazen siyasetci, bazen sanatcı,artist ALLah yardımcımız olsun.Takipcin çok face de senden ricam illuminati oyun kartlarınıda yayınlaman.O zaman bence alay eden kesim anlayacak neyin ne olduğunu

    YanıtlaSil
  3. yaw admin şu face de ki yasağımı kaldırırmısın :)

    YanıtlaSil